Mijn eerste reis - Reisverslagen van Donata - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Donata - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Ik ga naar China!!!
Eindelijk gaat het gebeuren en mag ik met wildlife werken. "Bear manager" in een opvang centrum voor moonbears die gered zijn van de gal-industrie. In het centrum kunnen de beren eindelijk genieten van welverdiende rust en ruimte.

I'm going to China!!!
Finally its happening for me, I'll be working with wildlife as a bear manager. In a rescue centre for moonbears who are being farmed for their bile.

Recente Reisverslagen:

02 Augustus 2011

Finally

23 December 2009

A new location

16 Juni 2009

Dutch speakers / Voor mijn Nederlandse vrienden

06 Maart 2009

Meet Pixel

27 December 2008

Chinese Christmas
Donata

I have moved on...!! Again.....

Actief sinds 14 Maart 2008
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 14363

Voorgaande reizen:

15 April 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: