time flies - Reisverslag uit Chengdu, China van Donata - WaarBenJij.nu time flies - Reisverslag uit Chengdu, China van Donata - WaarBenJij.nu

time flies

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Donata

11 Mei 2008 | China, Chengdu

Time really does fly out here. I haven't been this busy in years... It's not just work keeping me busy, which is good, have a lot to learn and take in. But its also the social life out here that is demanding! And that is also good.
I have been out every weekend dancing but also dinners, trivia nights at the Bookworm. Not to forget massages, trips to Metro (the supermarket) and even Ikea!! I have had something to do almost every evening since I've been here. But an evening passes quickly. We stop work at 6pm usually leaving the centre at 6.30 and it takes an hour to get into Chengdu and of course an hour back. So there is no such thing as a quick trip into town. But we do have a smaller town a short trip away by Tuk-tuk where we can have lunch and buy fruits and vegetables.
Some people have asked me aswell if I actually work... seeing as I am always on about the social life I'm living at the moment, but, YES I do work and am loving it.
The language is sometimes a problem, we do work with translaters but things do get lost in translation. So we have regular get togethers just to make sure nothing is missed. Every day is different even though it is still all very new to me. You never know what will happen. The houses with bears that are now my responsibility have normally been very quiet but just to keep me on my toes the bears have decided that they will hustle things up a bit.
So its all good out in lovely China!

Have a look on www.animalsasia.org and than go to Jill's blog!

  • 13 Mei 2008 - 08:03

    Vivianne:

    Ha Donata,

    klinkt erg goed allemaal! Geniet er maar van.
    Veel succes met alles.

    Groetjes, Robert en Vivianne en een knuffel van Koen en Tijn

  • 13 Mei 2008 - 19:25

    Rolanda:

    Gelukkig hebben we al gehoord dat alles met jou goed gaat na die aardbeving. Vast erg geschrokken?!
    Niet meer naschokken gehad hoop ik.

    Liefs van ons

  • 20 Mei 2008 - 10:50

    Shalana:

    He Donata,
    Nou, ik vind het heerlijk hier!! Wil noooooooit meer weg! ;)
    Zo te lezen vermaak jij je daar ook prima! Het klinkt iig allemaal super en de foto's, geweldig zeg!
    Ik zal je zo blijven volgen, had je brief weer gevonden tussen mijn rommel, dus wist nu welke site je had! haha

    Tot horens en wie weet kom ik eind dit jaar wel even ipb-en!

    Dikke kus van je onderhuurtje

  • 24 Mei 2008 - 08:57

    Rolanda:

    Inmiddels weten wij dat je geprobeerd hebt om te helpen bij een rescue missie en ook zelf al geevacueerd bent geweest. Wordt tijd om een verslag uit te brengen want veel mensen zijn benieuwd.
    Het belangrijkste is natuurlijk dat alles goed met je gaat en de situatie weer iets veiliger lijkt (geen nieuwe aardbeving, overstroming of kernramp)

    Liefs
    Rolanda, Jan en natte kus Ruben

  • 26 Mei 2008 - 14:41

    Floor:

    Hey Donata,
    Ik was eens aan het kijken of er misschien al weer een leuk nieuw bericht/ foto's op de site stonden. Dit was nog niet het geval, maar wel meteen aanleiding om even een bericht achter te laten!
    Wat klinkt het allemaal goed zeg. Erg leuk om op deze manier een kleine indruk te krijgen van het grote avontuur. Heel veel succes en plezier daar en ik hou de berichten in de gaten ;-)
    Liefs Floor

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Donata

I have moved on...!! Again.....

Actief sinds 14 Maart 2008
Verslag gelezen: 204
Totaal aantal bezoekers 14378

Voorgaande reizen:

15 April 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: